2010. augusztus 4., szerda

(Újra)Kezdet

Egyszer már elkezdtem ezt a blogot, 1 bejegyzésig el is jutottam. Akkor úgy láttam, hogy felesleges a kreatívságokat és a világítótornyokat szétszedni, mivel nagyrészt úgyis világítótornyokat kreatívkodom... De az utóbbi időben annyi világítótornyot láttam és kaptam, hogy áttekinthetetlenné vált a másik oldalon a rengeteg világítótorony tag.
Úgyhogy tiszta lap:
itt minden, ami a tagekben szerepel egy világítótorony előtaggal rendelkezik.
Például sk szerepel majd az eddigi világítótorony_sk helyett, és így tovább.
De hogy mik lesznek? A lakásunkból kiindulva: naptár, bögre, konyhaedény, kirakó, mécsestartó, Anglia, Németország, Roter_Sand, sk, sk_dekuzott, sk_üvegfestett, sk_hímzés, Bodie_Island, online, könyv, keresztény, képeslap, bélyeg, hűtőmágnes, pénz, dugó, hasznosság, makett, fürdőszobai, kulcstartó, ékszer, textil...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése